Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ne žaleći da u toj borbi dam i svoj život

Komentari (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 19 avgust 2011 21:05
Alek
Tacno, iskreno se nadam da je to misljenje svih (ili bar vecine) Srba. Nisu smeli da upotrebe rec NIKAD, ali neka nova vlast (opet se nadam) ce to da ispravi. Nisam vojnik, ali cu uvek da ispostujem poslednju recenicu iz teksta (...Ne žaleći da u toj borbi dam i svoj život...)
Zivela slobodna Srbija!
Preporuke:
112
1
2 petak, 19 avgust 2011 21:22
Joviša Vidić od Rudina
Svaki onaj, koji nema zašta život založiti, uzalud mu je Svevišnji život dodelio. A diplpmatija koju ne podupire sila, jeste krezuba baba.
Preporuke:
94
1
3 petak, 19 avgust 2011 21:23
Vojislav
Gospodine Krsmanoviću,
Vaša rečenica "Ne mogu biti miran dok i jedan čovek pati samo zbog toga što pripada mom narodu!" predstavlja poruku za srbe u celom svetu.
Mi srbi imamo veliki problem.
Podmetnuli su nam u vlast pogubne ljude, gmizavce, zmije koje ujedaju dušu srpskog naroda.
Oni su svi do poslednjeg BALVANI koji smetaju da budemo slobodni.
Nije nas okupitala svetska sila, nego naši veleizdajnici u njihovo ime.
Uništiće nam sve što imamo. Rod i porod. Nemaju milosti
Čekamo priliku da se organizuje neki miting da ih snesemo sa zemlje.
Vlastodršci će biti podržani od svih srpskih neprijatelja.
Pa zar to nije pravi signal šta da radimo!
Preporuke:
105
2
4 petak, 19 avgust 2011 21:30
Živorad
Da, ali Britanija još uvek ima raljevsku familiju na vlasti, koja se ne izvlači kao komunističke vođe, već njeni sinovi poturaju glavu tamo gde je najopasnije. A to onda narod vidi i ugleda se.
Preporuke:
40
20
5 petak, 19 avgust 2011 21:34
Rade Markovic
Ne zaleci da u toj borbi dam i svoj zivot!
Ja ne zalim da dam svoj zivot za svoju zemlju Srbiju,iako znam da je to nesto najvrednije sto nam je Bog podario.
Preporuke:
60
0
6 petak, 19 avgust 2011 21:36
4s
Poštovani gospodine Krsmanović vaš tekst me je dao ono poslednje zrno nade da u ovoj našoj Srbiji ima još ljudi
koji bi dali i svoj život za nju.Gledajući sve ove godine
silne gadosti koje su se dešavale na ovim prostorima i sve one isporučene patriote i srpske borce dobro je da
još neko razmišlja na taj način.
O moralnosti britanske imperije neću uopšte da govorom jer je to jedna nakazna tvorevina koja je opljačkala ceo
svet pa i danas živi od te pljačke.
Žao mi je jedino što smo u ovih dvadesetak godina postali
najveći poštovaoci zlatnog teleta,gde nam je važniji profit od sopstvenog naroda i države.
I povrh svega ona otrcana krilatica koja neda mira nikom
ko misli dobro ovoj državi da "evropa nema alternativu"
tera nas da budemo odnarođeni i rasrbljeni.
Nadam se da će se to uskoro promeniti što bi rekao veliki
Njegoš "neka bude što biti nemože"
Preporuke:
72
2
7 petak, 19 avgust 2011 22:11
Biljana Nikolić
U ovom tekstu je sažet sav moj patriotizam.

Znam i ne zameram, što će muškarci verovatno skeptično i potcenjivački oceniti ovaj moj komentar, jer sam žensko.

Duh Srbije drže u životu ljudi poput autora ovog teksta.
Preporuke:
103
3
8 petak, 19 avgust 2011 22:25
Miloje
Tekst izvanredan. Ovako misle svi normalni Srbi, (a trebalo bi da misle i svi normalni građani Srbije).

Ima među onima koji su nosioci vlasti i moći u Srbiji i onih koji ne vole Srbe i Srbiju, pored toga što vole novac i žele da postanu još bogatiji na propasti Srba i Srbije.
Na žalost, vlast je glavna smetnja za odbranu Srba i Srbije.
Preporuke:
57
2
9 petak, 19 avgust 2011 22:58
srbin
Tamo gde smo se borili nema više srba. A neki bi opet !
Preporuke:
18
88
10 petak, 19 avgust 2011 23:24
boris
Potpisujem!Ne bojim se`ni neprijatelja ni smrti.Dolazim i bez poziva samo reci kad!
Preporuke:
47
1
11 petak, 19 avgust 2011 23:27
Odbrana i poslednji dani
Slažem se u potpunosti sa autorom.Drugo je pitanje u kakvom je stanju Srbija i da li ima kapacitet za bilo šta? Srbija je "pukla" još onda kada je Nataša Kandić udarila onog nesrećnog dedu.Šta se uopšte moglo očekivati posle toga?
Preporuke:
57
3
12 petak, 19 avgust 2011 23:38
Mikajlo
Zbog toga što smo se borili tamo danas postojimo ovde.
Preporuke:
54
2
13 subota, 20 avgust 2011 00:41
Fristajlo
Kada nam ovakav čovek bude ministar vojni, ličićemo na državu.
Preporuke:
75
2
14 subota, 20 avgust 2011 01:04
Srboljub
Hvala!

"Ne mogu biti miran dok i jedan čovek pati samo zbog toga što pripada mom narodu"
Takođe.

„Ne žaleći da u toj borbi dam i svoj život!“
Takođe.

Želim da dodam.
Pomenuti britanci smatraju da se za Otačbinu ubija a ne gine, i da treba pomoći neprijatelju da da život za nju.

Možda je kršenje Božje zapovesti i ugrožavanje sopstvenog spasenja ta vrhunska žrtva.

Lično mislim da Sveti Car Lazar nije planirao da pogine nego da pobije što više turaka.

"ali ukoliko ova država smatra da je treba braniti..."
Vi,Ja i i ostatak ovog napaćenog naroda smo država i dužni smo da od onih koje biramo tražimo da je brane. Oni sami to NIKADA neće raditi. Moramo im "pomoći" da to rade.

Moramo biti svesni da "Samo mrtvi mogu da vide kraj rata - Platon" tj. da rat samo menja oblik ali da nikada ne prestaje. Izgleda da je pravilnije reći da je tzv. mir nastavaka rata drugim sredstvima.

Još jednom se zahvaljujem jer Nas koji ovako misle ima mnogo više nego što kolaboratori misle.
Preporuke:
53
1
15 subota, 20 avgust 2011 01:10
Zdravko
Šta da kažem svojoj djeci koja kliču i dan danas svojoj Majci Srbiji, odavde iz Republike Srpske? Nisam vojnik ali potpisujen svaku riječ ovoga velikog čovjeka i patriote!
Preporuke:
64
1
16 subota, 20 avgust 2011 02:15
Sima
Aferm, junače!
Preporuke:
39
1
17 subota, 20 avgust 2011 10:52
Biljana Nikolić@Filip
Bio bi u pravu Filipe da je država stanište grabljivaca različite snage, pa kako se ko snađe.

Pobrkao si ili poistovetio državni aparat sa državom i narodom.

Tvoji preci su se potrudili da ti ne upoznaš ropstvo, a ti bi zarad tvoje lične "nesigurne sigurnosti" svojim potomcima da ostaviš sigurno ropstvo u 21 veku.

Po tebi zatvor je idealno mesto za živit, samo da malo povećaju kralitet smeštaja i ishrane. Sve drugi radi za tebe, a ti si živ i zdrav.
Preporuke:
31
2
18 subota, 20 avgust 2011 11:16
Arčibald Rajs
Brate Krsmanoviću Ti si kako vidim vojno lice, sa iskustvom u odbrani Otadžbine prodruži se Srpskim roroljubima koji su spremni da idu do kraja u odbrani naroda. Ja sam spreman da pomognem na bilo koji način da spasemo Otadžbinu od izdajnika na vlasti. Pozdrav ZA KRST ČASNI I SLOBODU ZLATNU.
Preporuke:
39
1
19 subota, 20 avgust 2011 11:35
Božidar Maslać
Svaka čast pukovniče!
Preporuke:
31
1
20 subota, 20 avgust 2011 11:35
Filip
... i da dodam nešto. Vi koristite primer Britanije. Ali, Britanija je pustila Irsku da ide, iako joj to nije bilo drago. Mislim na Republiku Irsku, gde su većina katolici. Nije stala da brani teritorijalni integritet protiv volje stanovnika, tj ljudi koji su tamo živeli. Pustila je i Indiju da ide, a onda se i povukla sa skoro svih teritorija svoga carstva, da metak nije ispalila. I Francuska je pustila Alžir da postane nezavisan. I Poljska je izgubila teritorije na istoku, a Nemačka takođe. I Italija je izgubila Istru. I Mađarska Transilvaniju i neke krajeve kod nas. Prema tome, takve se stvari dešavaju, a da su vojnici disciplinovano izvršili odluku političara, koliko god im to bilo teško. Teritorijalni integritet NIJE svetinja. Ljudski život jeste.
Preporuke:
6
58
21 subota, 20 avgust 2011 11:37
vlks
@Filip
Je l vi to hoćete da kažete da za vas kao individualistu nema ništa važnije od sopstvenog života? To što ste naveli da je više ljudi spremno da pogine za svoju familiju je sasvim prirodno. Ti ljudi nisu individualisti ni u kom slučaju, jer u svojoj svesti imaju viši cilj od sopstvenog života(bezbednost najmilijih). To što ste rekli za države može biti tačno, ali opet svaki od tih heroja bivših država zaslužuju naše divljenje danas. Nijednom od njih ne možemo poreći da je bio spreman da za viši cilj da svoj život.
Preporuke:
30
1
22 subota, 20 avgust 2011 13:03
anta
....Britanija se više puta u prošlosti ogrešila o moju zemlju i moj narod. To se ipak može razumeti, njeni interesi su imperijalni, planetarni i ne mogu se usaglašavati sa malim narodima .... to se ne moze nikako razumeti,..... a naš slom počiva pre svega na načinu razmišljanja koji tako dobro reprezentuje autor teksta oličen u rečenici koju citiram.... predstoje nam i novi porazi sve dotle dok verujemo da se nasilje i plačka moćnih može razumet....a o sebi budemo mislili kao malom narodu koji treba da zadovolji apetite velikih....
Preporuke:
7
17
23 subota, 20 avgust 2011 13:04
Jos jedan "tribalac"
Gospodine Krsmanovicu u JNA koja se sad krije pod imenom Vojska Srbije da se manjine ne uvrede, nije samo bitno ko je ispred vas vec i ko je iza vas. Jer ako ste drzali otvorene usi znate da su se mnogi izmotavali sa zakletvom i izgovarali "ne zEleci u toj borbi da dam svoj zivot".
Preporuke:
16
0
24 subota, 20 avgust 2011 13:16
Filip
Za Biljanu Nikolić: pre svega, molim da me persirate, jer se ne poznajemo. Smeta mi intimizacija sa nepoznatima. Drugo, mislim da nisam pogrešio jer država JESTE pljačkaška organizacija, u kojoj oni koji su na vlasti i privilegovani propagiraju PATRIOTIZAM uglavnom zato da bi mogli bolje da prisvajaju javna dobra. Za takvu državu - a takve su naše države, uključujući i Srbiju - ne treba ginuti, niti je ijedan ljudski život vredan očuvanja države. Sve će to da završi u novom razočaranju, a ne u nekoj slobodi ili pravdi. Ne treba imati nikakvih iluzija. Dati život za iluziju je potpuno neprihvatljivo.

Na ovaj drugi komentar, nisam rekao da treba da se čuva samo SOPSTVENI život, nego ŽIVOT kao takav. To uključuje i živote drugih ljudi. Svejedno mi je da li su ti životi srpski ili albanski - čovek je čovek, i nijedan ne bi smeo da pogine za državu.
Preporuke:
7
48
25 subota, 20 avgust 2011 13:32
gavrilo
G-dine, da li nas ima dovoljno?Moje iskreno poštovanje jer se samo na taj način voli i poštuje svoja Država i zemlja!Hvala Vam da postojite!
Preporuke:
30
2
26 subota, 20 avgust 2011 14:05
@Zdravko
a šta ja da kažem vašem ѕemljaku (mom dugogodišnjem prijatelju) koji glasa za LDP i ubeđuje me kako su "Srbi Kosovari" loši ljudi, drugačiji od "nas"(kojih nas?).
Usput, za vreme rata u BiH, ZAJEDNO SMO SLALI POMOĆ NjEGOVOJ FAMILIJI i brat mu je uz moju pomoć operisan na VMA. Nije sa moje strane bilo pitanja - kakvi su ljudi...

Ništa ne mogu pametno da mu kažem, zato se ne družimo više.

Kažite svojoj deci da da dok je Srbije, biće i pravih Srba čistog i hrabrog srca.
Preporuke:
42
1
27 subota, 20 avgust 2011 14:38
Starac Fočo
Odličan tekst, svaka čast!

Mislim da suština zablude jednog dela ljudi koji ne razume, ili neće da razume, ovaj tekst, a njihovo oličenje je Filip koji se ovde javio, to što ne doživljavaju državu onako kako ona treba da se doživljava. Država, to smo mi. Mi svi koji imamo zajednički životni, kulturni i duhovni interes. Njegovo oličenje treba da bude država. Zato kada Filip i njemu slični kažu da ne žele za "državu" da se "založe", to zapravo znači da njihovi interesi nisu isti sa našim interesima. Oni nemaju interes niti potrebu da zaštite svoju sabraću na Kosmetu, ne vide interes u očuvanju vekovne kulture srpske u Krajini, na primer. I tako kada krenem da ređam, vidimo da ostaje malo za šta ljudi kao Filip imaju interesa, osim puko materijalni sopstveno blagostanje. Pošto je u ogledaju sebe teško takvog u oči pogledati, onda je lakše iskonstruisati neki viši princip zbog kog je to tako. Ali, ako je već tako, zašto Šiptari smeju da ginu i ubijaju za svoju državu? Idite njima prodajte te priče.
Preporuke:
36
1
28 subota, 20 avgust 2011 15:00
Pažljivi posmatrač
Za Filipa

Kad ste već kod Britanije i njenog napuštanja kolonija, treba da se naglasi da kolonije Britanije i Francuske i Kosovo nisu ista stvar. Drugo, ta ista Britanija je ušla 80-tih godina u rat sa Argentinom zbog šake kamenjara (Foklandska ostrva) koji je udaljen više od hiljadu kilometara od britanske obale. Zato ne lupajte, molim Vas.
Preporuke:
48
2
29 subota, 20 avgust 2011 15:04
Filip
Shvatite ljudi, molim vas, da države dolaze i prolaze, i da im se teritorija menja i društveno uređenje, i da se zakoni menjaju, pa ko je bio heroj postaje zločinac, a ko je bio savestan službenik može da ostane bez penzije... Hoćete li za to da ginu naši momci i mnogi drugi? Kada bi se svi držali ovoga da ginu za svoju državu, rat ne bi stao u Evropi nikada. Pa, dokle bi Italijani trebali da ginu da vrate Istru? I Mađari da vrate Suboticu? I mi Srbi dokle bi trebali da ginemo da vratimo Krajinu i Kosovo?

Mi treba da se ugledamo na narode koji su IZGUBILI rat, a nakon toga su postali moćni. Nemce i Japance, na primer. Da iskoristimo DEMILITARIZACIJU da bismo ojačali ekonomiju. Britanci su dobili rat, a izgubili teritorije, a Nemci su izgubili rat i teritorije, pa evo ih gde su. Nemojte više uludo da ginemo.
Preporuke:
4
44
30 subota, 20 avgust 2011 15:49
Filip
Pažljivi posmatraču: Britanija je ušla u rat za Falklande zato što su građani Falklanda želeli da ostanu u Britaniji. Da li je to slučaj na Kosovu? Da li Albanci žele da ostanu u Srbiji?
Preporuke:
2
42
31 subota, 20 avgust 2011 16:15
Biljana Nikolić @Filip
Neću da ti persiram i baš me briga šta te nervira i nemam nameru ni u čemu da ti ugađam.
Persiranje je u osnovi znam poštovanja, sa tvojim samoživim i sebičnim stavovima ti ne zaslužuješ moje poštovanje. Ti si se deklarisao kao kukavica koja vodi računa samo o sebi.
Preporuke:
42
2
32 subota, 20 avgust 2011 16:29
@Filip
Mislite na Foklandske ovce?

Britanci su inace komandovali Sektorom Pristine od juna 1999. kada je ovaj srpski grad potpuno ETNICKI OCISCEN od Srba, a njihova imovina i stanovi su im brutalno oteti.

E, moj Filipe, idi u London pa tamo prosipaj svoje petenovske komentare
Preporuke:
39
2
33 subota, 20 avgust 2011 16:31
@Filip
Uključi TV AVALA i pogledaj film koji se upravo prikazuje. Tvoj cilj je da se u budućnosti dešava i u Beogradu - na Kosovu i Metohiji se već dešava,
Preporuke:
23
1
34 subota, 20 avgust 2011 18:09
vlks
@Filip
Ne bore se Srbi za državu Srbiju dole, već pre svega za svoj ŽIVOT na tom prostoru.
Preporuke:
31
0
35 subota, 20 avgust 2011 18:38
Turas
Većina nas ovde je spremna da se bori za svoju zemlju,koja nije samo u granicama današnje Srbije.Pažljivo čitajte komentar Vojislava,da bi pritom znali ko je "glavni"neprijatelj srbskoga naroda.Protiv izdajnika mahom nije potrebna sila .Dovoljno je da vide spremnost naroda,razbežaće se.Kako se organizovati i pokazati našu spremnost to je pitanje za nas.
Preporuke:
24
0
36 subota, 20 avgust 2011 19:15
Pažljivi posmatrač
Za Filipa

To znači da Republika Srbija treba da povede rat u Republici Srpskoj jer većina ljudi u tom entitetu ne želi da bude u sastavu Bosne. To tebi i tvojim zapadnim prijateljima ne bi smetalo?
Preporuke:
36
0
37 subota, 20 avgust 2011 21:49
Filip
Pažljivi posmatraču:

Najpre bi trebalo da se utvrdi da većina ljudi u RS želi nezavisnost. To još nije nigde utvrđeno. Gosp. Dodik govori, ali ne deluje u tom smeru. Ako bi rezultat bio pozitivan, RS bi trebala da proglasi nezavisnost od BiH, a nakon toga da zatraži priznanje. Da li bi Srbija priznala RS, to je isto tako pitanje. Treća nepoznata varijabla je - da li RS želi da bude država, ili da se ujedini sa Srbijom. Prema Ahtisarijevom planu, Kosovu je ZABRANJENO da se ujedini sa Albanijom. Dakle, ne vidim šta bi se postiglo eventualnim izdvajanjem iz BiH. Ali, da, nemam ništa protiv, pod uslovom da se to izvede BEZ RATA. Države mogu da se raspadnu, iako u slučaju BiH mislim da to nije realno, jer je štiti Amerika, kao što štiti i Kosovo, ali u principu, ne mislim da bi takav potez sam po sebi bio za osudu. Za osudu bi bila svaka upotreba nasilja, bilo od strane RS ili BiH u tom slučaju. Ne bih opravdao očuvanje teritorijalnog integriteta vojskom, kao što ne opravdavam ni Srbiji
Preporuke:
2
36
38 subota, 20 avgust 2011 23:20
Spaki
„Rat je ružna ali nije najružnija stvar. Mnogo je gori i degradirajući moralni stav i patriotsko osećanje prema kome nema ništa gore od rata. Čovek koji nema ništa za šta bi bio spreman da se bori, za koga ne postoji ništa vrednije od vlstite sigurnosti – bedna je kreatura i nema mogućnosti da postane slobodan i bolji nego što misli da jeste“

Ovo je suština, ostalo je komentar. Bio sam u dva rata, bilo je teško, opasno, hrana loša, malo spavanja, mnogo hladnoće, komaraca, nigde kupatila i udobnosti. Ali je i prilika da isprobam svoje granice, kada je najteže da pružim najviše što mogu, pomognem kome je još teže.
Video sam mnoge požrtvovane vojnike i oficire, ali izgleda vrlo retko pišu. Izgleda onih drugih ima malo ali su mnogo glasniji. Hvala za tekst, Vama i redakciji NSPM.
Preporuke:
23
0
39 subota, 20 avgust 2011 23:29
Zoran Živković vs Filip 1.deo
Poštujem Vaš stav Filipe, jer ne moramo da se lažemo to je stav većinske Srbije koja ne želi da ratuje pa makar je celu raskomadali besni psi. Zbog takvih kao Vi ova koncepcija politike vladaće Srbijom sve dok Srbije ne nestane. A onda crni Filipe kad besni psi dođu pred Vaša vrata hoćete li ih filantropijom udaljiti ili posmatrati kako Vam jedu najmilije? Ili ćete moliti državu koje nema da Vas spašava? A u toj državi koja treba da Vas spašava isto tako ima nečijih sinova i kćeri koji bi trebali da se odupru besnim psima, da bi sačuvali Vaše najmilije. Vaš egoizam Filipe nema granica, većinsko je mišljenje u Srbiji i ja to ne moram da poštujem, to je tako. Srpski narod posle toliko poginulih u ratovima došao je do stupnja samodestrukcije i možda je i to njegov istorijski put.
Preporuke:
31
0
40 subota, 20 avgust 2011 23:46
Zoran Živković vs Filip 2. deo
Slobodan Milošević ja poslednji Mohikanac koji je pokušao da spasi srpsku ruinu koju je ostavi Tito. Don Kihot koji se borio sa vetrenjama zla - novog svetskog fašizma i koji je doživeo poraz od tog fašizma. Jedini vladar u 20. veku koji je pokušao da zaštiti srpske inerese. Svi ostali vladari Srbije su posle ubistva kralja Aleksandra Obrenovića šutirali srpske glave kao krpene lopte.
Nije naravno predat terminatorima na Vidovdan , zašto je to učinjeno to treba da objasne ti "isporučioci" ljudskih glava i "vizionari" Srbije. Srbija je biološki uništena zato ima "Filipe". Misli da nemamo više snage da se odupremo samodestrukciji koja je postala vladajuće mišljenje, ali je to samodestrukcija samo zbog do mog interesa.
Jedan sam od mnogih nastavljača i članova "seoba" koji su napustili Srbiju i otišli u majku Rusiju koja još uvek pokušava da bude nezavisna država. Vidim preporod ruskog naroda koji u genetskom kodu ne dozvoljava ruku na sebe. Možda će moji naslednici i postati Rusi,
Preporuke:
21
4
41 nedelja, 21 avgust 2011 00:04
Zoran Živković vs Filip 3. deo
kao što će možda i Vaši Filipe postati Šiptari, Nemci, Francuzi, muslimani ali verujte Srbi više biti neće.
Na kraju dosta je ove komedije apsurda: srpski narod nema više snage za suprotstavljanje besnim psima. Predajte im se jer nemaju alternativu.
Narod koji delove svog naroda sa Kosova, iz Krajine, Bosne, Crne Gore, Makedonije ismejava i nipodaštava, a draži su mu trećerazredni hrvatski purgeri sa "tisućljetnjom" kulturom i marljivi i vredni i cinični Slovenci kod kojih sam uvek primećivao dozu nadmenosti i odvratnosti kada su vodili naše nabavljače po Italiji i Austriji, nije državotvorni narod za sebe već za druge.
Narod koji ima ugrađen u genetski kod kompleks niže vrednosti prema narodima sa kojima je do juče "zajedno živeo" nema šansu za opstanak.Narod koji svoju braću sa Kosova i Metohije nazive Šiptarima i ljudima koji su prodali Kosovo, koji zove Srbe iz Bosne balijama, a koji Srbe iz Hrvatske zove Ustašama, nema budućnosti i krenuo je na put bez povratka...
Preporuke:
29
0
42 nedelja, 21 avgust 2011 00:05
boris
Kada jednom upadnu provalnici u "gajbu"civilizovanog novojevropljanina Filipa nadam se da nece pozvati policiju ili bilo koju sluzbu drzave koja je pljackaska organizacija i da ce on sam da se civilizovano dogovori sa provalnicima bez upotrebe sile.Ako provalnici odluce da ga bace kroz prozor mora da insistira da se o tom predlogu glasa pa kako odluci vecina.
Preporuke:
28
0
43 nedelja, 21 avgust 2011 01:27
Maksim
Tako je, svaka ti je na mjestu. Jos ima pravih Srba. Za krst casni,slobodu i otadzbinu. Mislim da nam jedino teba Vozd. Ovi u Beogradu su za dolar kupljeni. Nazalost i takvih nas ima.
Preporuke:
21
0
44 nedelja, 21 avgust 2011 10:38
brm
@srbin
Tamo gde smo se borili nema više srba.

naravno kad se uvek borimo protiv Srba
siguran metod da nekog od Srbina pretvoriss u ne/Srbina je da uperiss pussku u njega i njegovu porodicu..
recimo topove na srpski Dubrovnik u ime velikih Srba Mila i Sveta..a iz Beograda aplauzi..
ili snajperom po demonstrantima u Sarajevu..
Preporuke:
1
24
45 nedelja, 21 avgust 2011 11:04
Rumija
FILIP,je pravi predstavnik onog dijela naroda koji je pogubio svoje korijenje i traži neke druge,one kojima bi vjerno i poslušno služio pa što košta da košta!Puna je SRBSKA ZEMLjA takvijeh sa usukanim mozgom!Oni nemaju razumijevanje da SRBI ne ratuju zato što vole rat nego im je on nametnut jer mu ugrožavaju životni prostor ali zato imaju objašnjenje za sve ratove koje vode NATO i AMERI i njihovi vjerni poslušnici sa BALKANA kako napisa ŽIVKOVIć opterećeni kompleksom i znanjem da ne vrijede u odnosu na nas SRBE ni pišljiva boba!Cijela istorija nam je pokazala da su samo bili na stranu jačeg i uništavali svoju braću po krvi na monstruozne načine.To su pokušali i u ovom zadnjem ratu i grdno bi prošli da im nisu u naumu pripomogli NOVI FAŠISTI!FILIPE daleko mi kuća od takvijeh kao ti, vjeruj mi nekada hrabra i čojstvena Crna Gora koja je izgrađena i u čije temelje stoji Sveto Kosovo puna je takvijah gadova i otpada ljudskog!
Preporuke:
22
0
46 nedelja, 21 avgust 2011 14:11
Peter RV@Filip
Nije mnogo inteligentno podvlacit neku analogiju izmedju Njemaca, Engleza i -Srba. Prvi su imperijalisticki narodi (kao i danas Amerika) koji su napadali druge i otimale im zemlje i narodna bogatstva. Kakve veze imaju oni sa Srbima koji su pod neprestalnom agresijom, bas od njih samih, od devedesetih naovamo? Vi to izgleda ne primjecujete kad se upustate u vase ne-violentne, gandijevske snove? Vasa teorija bi trebala da se primijeni prvo na Libiju, Filipe, zar ne? (Pokusajte prvo da je prodate Sarkoziju i Kameronu za koje vi vjerujete da su pronasli pravi put prema 'velicini' njihovih nacija).
Znate sto Filipe, kad je vas narod (smatram da ste Srbin?)pod konstantnom agresijom, ne bi trebalo da vas toliko nerviraju njegovi izrazi patriotizma. Nije li ovo momenat za Srbe da se izjasne na ciju su stranu? Ovdje leze vase teskoce.
Preporuke:
10
0
47 nedelja, 21 avgust 2011 15:35
Žika S. Tadić
tekst kratak i jasan:

baš onakav kakav i dolikuje velikim umovima!
Preporuke:
9
0
48 nedelja, 21 avgust 2011 22:24
Dobrica
Krivo mi je što ovo ja nisam napisao! Svaka čast!
Preporuke:
12
0
49 ponedeljak, 22 avgust 2011 19:12
Dobronamerno Filipu i sličnima
Kolosalno ti je odsustvo stida u davanju lekcija, ali bi bilo korisnije da si pre toga išta pročitao i malo se obrazovao. U primerima koje navodiš, ili su kolonizatori napuštali kolonijalne, a to znači otete posede, ili kao u slučaju Alžira to nije bilo bez duge i krvave borbe. Prema tome, neporedivo je sa, po svim uzusima važećeg međunarodnog prava, srpskim Kosovom i Metohijom. Izuzev, naravno, gole sile SAD i NATO pakta.

Što se tebe lično tiče, kao i Arbanasa Kosova i Metohije (uključujući i one doseljene posle NATO agresije), možete slobodno da idete gde god vam volja. I ne morate da nam se javljate. Samo, teško da će vam igde dozvoliti da na tuđem tlu proglašavate svoje države.

Na tvoj odgovor gospođi Biljani Nikolić, persiranje zaslužuju ljudi čiji ideali nadilaze "u se, nase i poda se".
Konačno, nisam bio Srbin Sarajlija ni Mostarac, ni Krajnišnik u "Oluji", ni Kosovac 2099, 2004. ni danas, pa zašto bih bio patriota? Ali se pitam ko će i rašta to biti kada ja budem ugrožen?
Preporuke:
11
0
50 sreda, 24 avgust 2011 19:25
apis
Kad čovek prouči kroz kakve je propasti prolazila srpska država i u kolikom su broju Srbi ginuli , mučeni i u ropstvo odvođeni, zaista je veliko čudo da u svetu postoji srpski narod i srpska država. To svetsko čudo se jedino može objasniti time da Bog nije dozvolio da se satana dotakne duše srpskog naroda. A dokle god je u jednom narodu , duša živa i jaka, dotle ništa nije izgubljeno , kao što se danas čini.Jer čovek može živeti bez imanja ali bez duše teško. Želeći da nam izčupaju dušu, naši dušmani su udarili na našu Svetu Crkvu čuvara naše duše, sejući seme razdora među našim preosvećenim episkopima i časnim monaštvom. Prkos je zavladao na obe strane. Umesto da se ispravljaju oni se dele. Crkva je važnija od svega , pošto je samo Crkvi obećana vernost do kraja sveta.
Preporuke:
2
0
51 petak, 26 avgust 2011 15:42
Tanja
Iako sam žena i nažalost još uvek bez poroda....ali za Krst Časni i Slobodu Zlatnu dala bih život.

Dok ovom zemaljskom kuglom hoda i jedan neslobodan Srbin ja sam isto tako neslobodna.

Hvala Vam za tekst. Ima nade.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner